Veelgestelde vragen over bestellen

 

Hoe kom ik in contact met de klantenservice?

U kunt ons bellen of direct met ons chatten en direct u vraag stellen aan de klantenservice.

 

Hoe kan ik betalen?

In onze webshop kunt u betalen via Ideal, Bancontact, bankoverschrijving, Riverty Achteraf Betalen en met Visacard en Masterdcard.

 

Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?

Besteld u voor 23.59 uur dan wordt normaliter uw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen afgeleverd. Is dit niet het geval dan nemen wij direct contact met u op en zorgen we voor een oplossing naar wens.

 

Hoe weet ik hoe laat het pakket geleverd wordt?

U krijgt automatisch een e-mail met daarin de Track & Trace code om te kijken waar u bestelling is. Op de dag van bezorging wordt aangeven hoe laat het pakket bezorgd wordt.

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja dat is mogelijk. Neem wel eerst contact met ons hierover.

 

Kan ik producten eerst bekijken thuis?

Uiteraard kunt u de product eerst proberen om te kijken of u het juiste producten heeft. Kiest u dan in dit geval voor Riverty Achteraf Betalen.

 

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, wij verzenden naar heel Europa, bekijk ook onze pagina over verzenden.

 

Moet er ook getekent worden voor het pakket?

Dat is niet nodig, normaliter worden de pakketten niet aangetekend verzonden.

 

Heb ik garantie?

Ja op alle producten krijgt u maar liefst 2 jaar garantie!

 

Kan ik ook achteraf betalen?

Ja dat is mogelijk. Via Riverty Achteraf Betalen kunt u bestellingen tot 1500 euro achteraf betalen. 4 dagen na de bestelling ontvangt u een factuur die binnen 14 dagen betaald moet worden. 

 

Kan ik een order annuleren of wijzigen?

Tot dat uw bestelling 'In behandeling' is genomen kunt u ons bellen of mailen om de bestelling te wijzigen. Nadat uw bestelling in behandeling is genomen is het wijzigen of annuleren niet meer mogelijk omdat het pakket al is aangemeld bij PostNL.

 

Wat moet ik doen als ik geen statusupdate krijg van mijn bestelling.

Als u niet binnen 2 werkdagen een update van uw order krijgt dan kunt u het best direct contact met ons opnemen. We zullen dan gelijk onderzoeken waarom uw bestelling nog niet verstuurd is. 

 

Krijg ik een factuur van mijn bestelling?

U ontvangt deze automatisch per mail nadat uw bestelling is voltooid.

 

Kan ik een artikelen retour sturen?

Binnen 14 dagen kunt u (een deel van) uw bestelling zonder reden retour sturen. Daarna heeft u nog twee jaar om defecte producten om te ruilen. Lees meer op onze retourenpagina.

 

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

 

Krijg ik ook korting bij grote aantallen?

Bij grote aantallen (meer dan 5 stuks) kunnen we een korting geven. Neem even contact op voor een offerte op maat.